jce lightbox

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
robbie
Joomla! Intern
Joomla! Intern

jce lightbox

Post by robbie » Thu Dec 06, 2007 9:17 am

Ik zit met een probleem met een plaatje. Ik heb een klein thumbnail toegevoegd door middel van de image manager in de JCE editor ook heb ik de mambot JCE Utilities geinstalleerd en gepubliceerd. Daarna heb ik een link gemaakt naar het originele plaatje en daar de class 'jcebox' aangegeven.

Nu ga ik via de frontend kijken of deze link werkt, helaas. Hij popped heel even snel omhoog, maar ook direct weg en gaat direct naar het plaatje, maar zonder lightbox .

Voorbeeld: http://www.janvierfans.nl/content/blogcategory/39/87/ en dan het onderste plaatje bij 'Rudy & Samara'

EDIT: Ik maak er een beetje een zootje van vanmorgen  :-[..
Last edited by robbie on Fri Dec 07, 2007 2:32 pm, edited 1 time in total.
Dance with the stars

renem
Joomla! Hero
Joomla! Hero

Re: jce lightbox

Post by renem » Thu Dec 06, 2007 9:38 am

Ik ben bang dat het niet gaat werken ik gebruik altijd image manager extended daarmee is het geheel geautomatiseerd een aanrader. Om deze plugin te kunnen downloaden moet je lid worden voor iets van 15 euro en mag je een jaar alles downloaden.
"Het mooie aan standaards is dat er zoveel zijn om tussen te kiezen.." 
Layoutproblemen Zie>> http://forum.joomla.org/index.php/topic,17708.0.html

robbie
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Post by robbie » Thu Dec 06, 2007 9:45 am

Ik heb het trouwens nog eens op een 'clean' install geinstalleerd en dezelfde template gebruikt, deed het met 3 klikken :(.. Dus het zou moeten werken lijkt mij :D, maar ik kan de fout echt niet vinden, hij laadt nml de CSS file van jce utilities wel..
Dance with the stars

robbie
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Post by robbie » Fri Dec 07, 2007 2:30 pm

Opgelost door middel van het volgende:

Zet de Conversion in de mambot naar: No Conversion
Daarnaast moet je de scriptlibrary op: JQuery zetten. (of natuurlijk mootools als je die ook op de juiste plaats hebt staan :))
Dance with the stars

Locked

Return to “Mambots 1.0.x”