JCE link naar contact

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
User avatar
TvB
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 376
Joined: Tue Aug 23, 2005 5:27 pm
Location: Roden

JCE link naar contact

Post by TvB » Thu Jan 17, 2008 1:57 pm

Ik kom er even niet uit: een link aanmaken in content gaat prima, maar als ik wil linken naar een contact uit de lijst van contactpersonen, dan geeft het invulformulier na invullen aan dat je ingelogd moet zijn. Het valt me ook op, dat er geen id nummer wordt meegenomen in de url ("itemid=  blijft leeg). Iemand een idee waar ik de fout (of liever: oplossing) moet zoeken?
Alvast dank voor het meedenken.

User avatar
dam-man
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar
Posts: 7961
Joined: Fri Sep 09, 2005 2:13 pm
Location: The Netherlands
Contact:

Re: JCE link naar contact

Post by dam-man » Thu Jan 17, 2008 2:54 pm

En als je naar het betreffende contact gaat, staat er dan ook geen item id bij ?
Die zou je kunnen gebruiken, of die van een ander contact wellicht ook wel...
Robert Dam - Joomla Forum Moderator
Dutch Boards | Joomla Coding Boards | English Support Boards

User avatar
TvB
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 376
Joined: Tue Aug 23, 2005 5:27 pm
Location: Roden

Re: JCE link naar contact

Post by TvB » Thu Jan 17, 2008 4:56 pm

Dag dam-man, dank voor je reactie!
Het contact heeft 'gewoon' een item id; het plakken van de url daarvan in het link-venster (in dat geval de middelste sectie) werkt. Maar de mensen die met de site werken wilden gebruik maken van het onderste vak in JCE, waar je kunt kiezen wat voor soort link je wilt aanbrengen. Daar gaat het vervolgens mis: de link wordt niet helemaal correct gemaakt. En ik kan het gewoon niet hebben dat iets niet werkt...  ;)Meestal heeft zo'n melding te maken met het niet goed staan van een pad in de configuratie, maar dat is hier niet aan de orde. Alle andere links die gemaakt kunnen worden werken wél; alleen die naar een 'contact' niet.
Maar goed, als het niet anders kan, dan maar met die omweg van kopiëren en plakken...

User avatar
TvB
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 376
Joined: Tue Aug 23, 2005 5:27 pm
Location: Roden

Re: JCE link naar contact

Post by TvB » Mon Feb 25, 2008 2:46 pm

Update:
na verwerken van de laatste patch is het probleem verholpen!


Locked

Return to “Mambots 1.0.x”