Op zoek naar een professionele custom gaming template

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
God Blade
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 102
Joined: Fri Dec 29, 2006 8:21 pm

Op zoek naar een professionele custom gaming template

Post by God Blade » Thu Nov 01, 2007 2:31 pm

Ik ben opzoek naar een professionele template-bouwer die verstand van zaken heeft en een goed werkende gaming template (1.0x) in elkaar kan zetten. Ik ben bereid hier flink voor te betalen.

Aangezien Tgdb bijna een bedrijf is en zo'n 100.000/200.000 bezoekers per maand krijg wil ik natuurlijk wel een hele strakke template die mee kan gaan met de tijd. Ik kan zelf templates bouwen in kleine mate maar wat ik in m'n hoofd heb kan ik zelf niet maken.

Uiterlijk dat ik in gedachte heb:

Image

Wat ik wil:

Template in verschillende stijlen maar tables op dezelfde plek (andere achtergrond, andere omtrek, enz.. die betrekking hebben met het onderwerp). Ongeveer 1000 pixels breed (mag absoluut geen horizontale scrollbar veroorzaken bij 1024x768 resolutie!!!)

Stijlen die ik wil hebben:

-Home (van alles wat, vanaf hier worden de secties gekozen waar de templates aan vast zitten)
-Xbox 360 stijl (wit-groen, zachte kleur)
-Playstation 3 stijl (zwart-blauw, duistere template maar niet overdreven)
-Nintendo stijl (wit-blauw-grijs, cartoonachtig, beetje Nintendo stijl)
-PC stijl (wit-rood)
Elke template die gemaakt wordt voor Tgdb Entertainment mogen onder geen voorwaarde verspreid worden naar diverse parties. U bent verantwoordelijk voor de template en zal dus ook de source van de template voor uzelf moeten houden. Wanneer dit niet het geval is wordt de samenwerking per direct verbroken en zullen er stappen ondernomen worden. Wanneer er betaald is voor de templates zullen deze eigendom worden van Tgdb Entertainment.
De prijs kan je noemen, neem contact met mij op per mail: [email protected]
Voor meer informatie kan je mij natuurlijk altijd vragen stellen.

User avatar
sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar
Posts: 9532
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:07 am
Location: Assen, Netherlands
Contact:

Re: Op zoek naar een professionele custom gaming template

Post by sc00zy » Thu Nov 01, 2007 3:00 pm

Het misschien ook handig om je budget te noemen :)
Arjan Menger
https://welldotcom.nl - Puntgaaf Internetbureau

richielion
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Wed Sep 02, 2009 1:33 pm

Re: Op zoek naar een professionele custom gaming template

Post by richielion » Mon Oct 12, 2009 5:45 pm

Dat deze post nog bestaat, 3 jaar oud... over internet-vervuiling gesproken.

Rich

User avatar
sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar
Posts: 9532
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:07 am
Location: Assen, Netherlands
Contact:

Re: Op zoek naar een professionele custom gaming template

Post by sc00zy » Tue Oct 13, 2009 6:11 pm

Dus jij vindt een archief niet handig? Die mening zullen weinig mensen met je delen. Zo kun je het halve internet wel verwijderen ;)

Het onnodig omhoogschoppen van een topic met een bericht als die van jou zie ik eerder als vervuiling. Het voegt immers niks toe.
Arjan Menger
https://welldotcom.nl - Puntgaaf Internetbureau

richielion
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Wed Sep 02, 2009 1:33 pm

Re: Op zoek naar een professionele custom gaming template

Post by richielion » Tue Oct 13, 2009 10:31 pm

Het halve internet mag wat mij betreft verwijderd worden... Het is een nogal groot probleem dat dit soort berichten na jaren nog naar boven komen bij het "Googlen". Probeer eens cijfers te krijgen over bijvoorbeeld internetgebruik 2009. Ook al zoek je nog zo gericht, je komt allerlei oude meuk tegen. Het wordt serieus een probleem.

Overigens zijn berichten voor zover ze over probleemstellingen (én oplossingen) gaan uiteraard handig om te archiveren. Hier gaat het over een meneer die enige jaren geleden een site nodig had. Zie op mijn beurt niet echt de toegevoegde waarde van dat bericht. Tenzij dat bestemd is voor zijn achterkleinkinderen over 100 jaar... maar dan zouden we een afdeling Genealogie moeten oprichten ???

Ik zal hier verders niets meer aan toevoegen. Aan jou het laatste woord Scoozy!

Wel grappig een reactie weer te ontvangen op mijn onzinnige bericht... wordt het onzin op onzin op onzin... of heeft het tóch nog zin? Wellicht dat dit topic inmiddels dan wél weer aardig is om te laten staan... ;D

User avatar
sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar
Posts: 9532
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:07 am
Location: Assen, Netherlands
Contact:

Re: Op zoek naar een professionele custom gaming template

Post by sc00zy » Thu Oct 15, 2009 7:48 am

Jij bent misschien niet op zoek naar deze info, maar een ander weer wel. Misschien moet je je zoekwoorden er op aanpassen. Ik vind wel dat je deels gelijk hebt hoor, maar om nou posts te gaan verwijderen.
Arjan Menger
https://welldotcom.nl - Puntgaaf Internetbureau


Locked

Return to “Templates 1.0.x”