Menu probleempje…

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
edgarveen
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Menu probleempje…

Post by edgarveen » Tue Aug 05, 2008 10:20 am

Ik ben een site aan het ontwikkelen en loop tegen een probleempje aan waar ik even niet uitkom. Ik probeer het hier even uit te leggen in de hoop dat iemand mij op weg kan helpen.

De site is voor 3 vestigingen en bestaat uit 3 menu’s (zie bijlage). De bezoeker krijgt op de voorpagina de keuze voor welke vestiging hij wil bekijken. Afhankelijk van de keuze worden de 3 menu’s weergegeven, maar dan met de juiste locatie.

Ik heb nu voor elk menu, 3 menu’s gemaakt. Dus
Menu 1 – Producten – Locatie 1 –
(hoofdlink = index.php?option=com_content&task=view&id=1&Itemid=)
Menu 1 – Producten – Locatie 2 -
(hoofdlink = index.php?option=com_content&task=view&id=2&Itemid=)
Menu 1 – Producten – Locatie 3 –
(hoofdlink = index.php?option=com_content&task=view&id=3&Itemid=)

Menu 2 – Diensten – Locatie 1
Menu 2 – Diensten – Locatie 2
Menu 2 – Diensten – Locatie 3

Menu 3 – Aanvraag – Locatie 1
Menu 3 – Aanvraag – Locatie 2
Menu 3 – Aanvraag – Locatie 3

Als je dus kiest voor de 1e locatie, worden alleen de menu’s van deze locatie weergegeven. Dit heb ik aangegeven in de modules zelf. Het probleem is nu dat ik op de voorpagina een link maak naar de locatie via de hoofdlink, b.v.
(index.php?option=com_content&task=view&id=1&Itemid=)

De menu’s NIET worden weergegeven. Het lijkt er dus op dat de pages toewijzing vanuit de site module anders reageert dan op de URL.

m.a.w. heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Misschien is er wel een hele andere methode (volgens mij wel), maar ik kan hem nu even niet bedenken.

Ik hoop dat bovenstaande verhaal duidelijk is, zo niet, laat het even weten… dan probeer ik het te verduidelijken.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Wist je dat alle elektrische apparaten op rook werken?

Zodra de rook eruit is doen ze het niet meer!

Locked

Return to “Templates 1.0.x”