Formule 1 en Joomla hulp gezocht

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
alvin
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Formule 1 en Joomla hulp gezocht

Post by alvin » Sat May 26, 2007 6:50 am

Voor iedereen met Joomla ervaring en fan van Formule 1:

mijn hobby is uit de hand gelopen en inmiddels is F1complete.com een vrij grote internationale site. Maar ik kan het niet allemaal alleen meer behappen. Daarom vraag ik jullie om hulp bij de (engelstalige en eventueel nieuwe Nederlandse) site.

de bedoeling (taakomschrijving):
ENGELS:
de huidige site is zeer groot en heeft veel statistieken en nieuws. Het is een immens werk om dit bij te houden. Ik doe alles in mijn eentyje op dit moment.
Overal is hulp welkom.
Dit kan zijn: Nieuws updaten, statistieken na iedere race bijwerken, nieuwsbrieven maken etc...

hoeveel uur per dag/week
hoeveel je er aan kan/wil besteden.

vertalen naar Nederlands
de vertaling zal ik ook mee helpen. Een aantal dingen zijn niet zo moeilijk (Statistieken, resultaten). Het moeilijkste zijn de verhalen en het nieuws. In eerste instantie wil ik een basisversie on line hebben, daarna komt de uitbreiding met alle artikelen.

hoe kom je aan de info
Alle informatie heb ik via een legale manier, direct van de teams en hun sponsoren. Ik ben geaccrediteerd lid van de pers en mag daarom veel gebruiken.

vergoeding
De Nederlandse site zal zichzelf moeten opbouwen. Als er eenmaal bezoekers komen, dan genereert dat inkomsten (google), verder wil ik sponsoren benaderen. Helaas is er geen enkele garantie over het bedrag. De Engelstalige site verdient niet of nauwelijks, zeker als je de onkosten meerekent.
Ik zou meer willen geven maar kan dat helaas nog niet. Moeten we goede afspraken over maken.
Voorlopig moet iemand het voornamelijk leuk vinden, een hobby. Hopelijk valt dat uit te breiden.

hoe hou je contact?
Mail, evt telefoon, chat.

hoe snel na de kwali/race moet de uitslag online staan
binnen 1 minuut.... snelheid is alles! Maar voorlopig kan ik dat zelf doen.

Hopelijk zijn er mensen die dit leuk lijkt!
Groeten,
Alvin
http://www.f1complete.com - powered by joomla.

Locked

Return to “Offtopic”