SPSS Basis hulp - vergoeding

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
User avatar
micasa001
Joomla! Guru
Joomla! Guru
Posts: 518
Joined: Tue Aug 23, 2005 12:48 pm
Contact:

SPSS Basis hulp - vergoeding

Post by micasa001 » Wed May 14, 2008 4:51 pm

Voor school moet ik wekelijks een opdracht maken met behulp van SPSS, echter zijn de laatste resultaten niet echt denderend te noemen en kan ik hier wel enige hulp bij gebruiken.

Het gaat om de basis van SPSS ( t toest, regressie, correlatie ).

Mijn vraag is als volgt: wie wil mij helpen ondersteunen bij het nakijken en indien noodzakelijk aanvullen / verbeteren? Het betreffen opdrachten van ongeveer 5 vragen, vragen als:

- Bekijk of er een statistisch significant verschil is wat betreft het autoritarisme van jongens en meisjes.

- Formuleer nu een hypothese waarin een relatie wordt gelegd tussen het autoritarisme van de jongeren en een bepaalde muziekvoorkeur. Zie daarvoor vraag 50. Bij welke muziekvoorkeur verwacht je verschillen en waarom? En wordt deze hypothese bevestigd of niet? [de deductieve aanpak]

Uiteraard worden alle SPSS bestanden meegeleverd.

Uiteraard wordt er een vergoeding geleverd in overleg, bij interesse graag zo spoedig mogelijk een PM sturen.

Alvast bedankt voor uw antwoord.
http://pemp.nl
Webdesign & Optimalisatie

Ook voor al uw joomla templates

User avatar
dam-man
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar
Posts: 7961
Joined: Fri Sep 09, 2005 2:13 pm
Location: The Netherlands
Contact:

Re: SPSS Basis hulp - vergoeding

Post by dam-man » Wed May 14, 2008 4:52 pm

Dit zijn de echte Offtopic berichten.. Ik heb er waarschijnlijk minder verstand van dan jij.. Maar wil je wel veel succes wensen. in de hoop dat het beter zal gaan.
Robert Dam - Joomla Forum Moderator
Dutch Boards | Joomla Coding Boards | English Support Boards

SPSShulp
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Tue Jul 27, 2010 7:08 pm

Re: SPSS Basis hulp - vergoeding

Post by SPSShulp » Tue Jul 27, 2010 7:11 pm

Hallo micasa001,

Fijn dat je alle data al hebt verzameld in SPSS, ik begrijp dat het lastig kan zijn om de juiste keuzes te
maken m.b.t. tot het bepalen welke analyse je wilt uitvoeren. Ik kan je spss uitleggen en ondersteuning gevenbij het maken van de juiste keuzes te maken.

Kijk op mijn website http://spsshulp.com voor meer informatie

Ik ben je graag van dienst! ;)

groet,

S.

Teven kun je een gratis handleiding spss downloaden en er staan een aantal SPSS video uitleg


Locked

Return to “Offtopic”