Pag d'inici en català però mostra la d'espanyol

Moderators: el_libre, General Support Moderators

Locked
NuriaDom
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 5
Joined: Wed May 27, 2009 10:54 am

Pag d'inici en català però mostra la d'espanyol

Post by NuriaDom » Wed Jan 20, 2010 2:55 pm

Hola bon dia, estic fent una plana web en català i español, l'idioma d'inici de la web és en català, malgrat que en la configuració dels idiomes ja li he dit que el lloc és en catàla - en el site default language surt la bandera catalana - (així com l'administració), quan vaig a la web, la plana d'inici que agafa és la del castellà (mirant el codi font de la plana d'inici veig que el idioma que agafa és el es_es...) o sigui que realment no entén que vull que la meva pàgina d'inici sigui en català
Primer vaig pensar que mostrava els móduls de cerca i data malament però era a l'inrevés....com no tenia cap part traduida, mostrava el que hi havia i tot estava en català, ara bé un cop he anat a traduir la pag d'inici ja he vist que la que mostra com a pág d'inici és en castellà....


Només dir que joomla és fantàstic i gràcies per avançat !!!

NuriaDom
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 5
Joined: Wed May 27, 2009 10:54 am

Re: Pag d'inici en català però mostra la d'espanyol

Post by NuriaDom » Thu Jan 28, 2010 12:27 pm

Hola a tots, després d'estar mirant per tor arreu, al foro espanyol, al anglès, finalment he trobat la sol.lució, potser és que en la configuració em vaig perdre algun tipus d'explicació (com estàn en anglès ;) , i veig que a ningú més li havia passat ....), doncs bé a qui li pugui interessar


http://forum.joomla.org/viewtopic.php?f ... t#p1307320


Locked

Return to “Catalan Forum”