Com actualitzar el Joomla 1.5.20 a 1.5.26?

Moderators: el_libre, General Support Moderators

Locked
Joan Joom
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 10
Joined: Tue Jul 12, 2016 9:16 am

Com actualitzar el Joomla 1.5.20 a 1.5.26?

Post by Joan Joom » Tue Jul 12, 2016 9:34 am

En realitat la intenció que tinc és de migrar a Joomla 3, però sóc força nou en aquest món del Joomla i m'he encallat en el punt d'exportar el fitxer de blocs amb el JXML 1.5.6 (sí que m'exporta els usuaris i les categories). Per això penso que el problema pot ser que no tingui actualitzat el Joomla 1.5 a l'última versió que es va fer anys ha.

Per fer aquesta actualització he baixat el paquet "Joomla 1.5.0 to 1.5.26 Stable Patch Package.zip" però no sé com l'haig d'instal·lar: no hi ha cap botó d'actualització com déu mana, i per això he buscat per tot arreu, he provat amb els components NinjaXplorer i amb JA Extensions Manager, però em dóna error quan intento instal·lar-lo.

Què puc fer?? Molt agraït!

Joan Joom
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 10
Joined: Tue Jul 12, 2016 9:16 am

Re: Com actualitzar el Joomla 1.5.20 a 1.5.26?

Post by Joan Joom » Wed Jul 13, 2016 8:59 am

Finalment he abandonat els intents d'actualització de 1.5.0 a 1.5.26 (no me n'he sortit) i he aconseguit exportar el fitxer de blocs anant a la configuració de paràmetres del JXML i reduint considerablement la mida dels arxius d'exportació. D'aquesta manera m'ha generat diversos arxius que no he tingut cap problema a exportar!

User avatar
el_libre
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 162
Joined: Wed May 23, 2007 10:09 pm
Location: Barcelona
Contact:

Re: Com actualitzar el Joomla 1.5.20 a 1.5.26?

Post by el_libre » Wed Jul 13, 2016 8:53 pm

M'alegro que ho hagis aconseguit. Ja que hi som et recomano la pàgina de Joomla en Català ;) https://www.facebook.com/Joomlacatala/

Salut i Benvingut
[email protected]
http://www.catmidia.cat
Catalan Translation Team / Catalan Community


Locked

Return to “Catalan Forum”