[LØST]Undersidene på hovedmeny har fått et rødt kryss???

Her er både spørsmål og gode idéer/forslag

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
annebrith75
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

[LØST]Undersidene på hovedmeny har fått et rødt kryss???

Post by annebrith75 » Sat Apr 12, 2008 7:59 am

Hei

på vår side.... http://www.festkaker.no har vi i vår hovedmeny Galleri og der under kategorier som

-barnekaker
-bursdagskaker
etc

MEN foran hver post har det kommet et immage....som har et rødt kryss i seg...

hvordan får jeg bort dette???

:-[
Last edited by annebrith75 on Sat Apr 12, 2008 10:29 am, edited 1 time in total.

sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Re: Undersidene på hovedmeny har fått et rødt kryss???

Post by sone12 » Sat Apr 12, 2008 9:40 am

Jeg kan rett og slett ikke finne noen røde kryss hos deg. Men i såfall så høres det ut som om websiden din leiter etter et bilde på serveren som ikke eksisterer, feil sti til bildet eller at skriverettighetene på bilde er feil.
Kristian P. Granrud - Global Moderator

annebrith75
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Post by annebrith75 » Sat Apr 12, 2008 10:01 am

sone12 wrote:Jeg kan rett og slett ikke finne noen røde kryss hos deg. Men i såfall så høres det ut som om websiden din leiter etter et bilde på serveren som ikke eksisterer, feil sti til bildet eller at skriverettighetene på bilde er feil.
Ok du da er det noe med rettighetene ennå....som ikke er som de skal...må ennå inn på my accont og forandre disse EN for EN....grrrr

Men når du taster på galleri...så ser du jo et kryss foran de forskjellige kategoriene??? har 2 pc her og på begge ser jeg kryssene.... :-[

jonascw
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Post by jonascw » Sat Apr 12, 2008 10:04 am

Hej,

Jag ser heller inget rødt kryss, men jeg bruker FF, bruker du IE?

Men i omdu ser i modul manager mod_mainmenu, se om du vad som står i parametern "Indent Image". sett den til "none".

Håper dette hjelper.

Jonas

sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Post by sone12 » Sat Apr 12, 2008 10:15 am

annebrith75 wrote: Men når du taster på galleri...så ser du jo et kryss foran de forskjellige kategoriene??? har 2 pc her og på begge ser jeg kryssene.... :-[
Jeg ser det i hvertfall slik med Firefox, Opera og safari. Jeg sitter forøvrig på mac.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

annebrith75
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Post by annebrith75 » Sat Apr 12, 2008 10:19 am

sone12 wrote:
annebrith75 wrote: Men når du taster på galleri...så ser du jo et kryss foran de forskjellige kategoriene??? har 2 pc her og på begge ser jeg kryssene.... :-[
Jeg ser det i hvertfall slik med Firefox, Opera og safari. Jeg sitter forøvrig på mac.
strange....men ok...foran der ...hos hver kategori henger det et bilde som ikke har rettighetene i orden...men ok hehe hvis jeg er den eneste som ser det hhaha...så skjiter jag i å forandre det haha...merkelig er det uansett...

sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Post by sone12 » Sat Apr 12, 2008 10:21 am

Det har nok ikke noe med rettighetene å gjøre. Da ville jo ikke jeg eller jonascv sett dem? KAn du høyreklikke på kryssene dine og finne frem informasjonen om bildet som den leiter etter? Eller om det er som Joanscv sier, et indent image så finn i hvertfall frem adressen til dette bildet ;)

annebrith75
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Post by annebrith75 » Sat Apr 12, 2008 10:28 am

sone12 wrote:Det har nok ikke noe med rettighetene å gjøre. Da ville jo ikke jeg eller jonascv sett dem? KAn du høyreklikke på kryssene dine og finne frem informasjonen om bildet som den leiter etter? Eller om det er som Joanscv sier, et indent image så finn i hvertfall frem adressen til dette bildet ;)
ok har spurt resten av de kakebakende der inne og jeg er visst eneste som ser det hihi

sorry altså... men takk for hjelpen....det er mye å sette seg inn i... :D

sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Re: [LØST]Undersidene på hovedmeny har fått et rødt kryss???

Post by sone12 » Sat Apr 12, 2008 10:35 am

Da tror jeg jeg ville ha lastet ned en ny nettleser med en gang. Gjerne flere siden du jobber med nettside. Ofte greit å skjekke nettsiden opp mot flere nettlesere.

Firefox: http://firefox.no/
Opera: http://www.opera.com/

Disse er begge etter mitt syn mange ganger så bra som Internett Explorer. Regner med det muligens er IE du bruker.

annebrith75
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Re: [LØST]Undersidene på hovedmeny har fått et rødt kryss???

Post by annebrith75 » Sat Apr 12, 2008 10:37 am

sone12 wrote:Da tror jeg jeg ville ha lastet ned en ny nettleser med en gang. Gjerne flere siden du jobber med nettside. Ofte greit å skjekke nettsiden opp mot flere nettlesere.

Firefox: http://firefox.no/
Opera: http://www.opera.com/

Disse er begge etter mitt syn mange ganger så bra som Internett Explorer. Regner med det muligens er IE du bruker.
IE...internet explorer....JA det er det jeg har...skal ha meg en ny bærbar pc...men forstår jeg burde laste ned noe mer ja...

Locked

Return to “Template, CSS og design”