Artiklar visar dubbla titlar

Diskutera frågor rörande själva användandet av Joomla! 1.5 och administratörsdelen.
Locked
Kippan
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 15
Joined: Wed Apr 06, 2011 1:56 pm

Artiklar visar dubbla titlar

Post by Kippan » Mon Jan 02, 2012 1:45 pm

Hej. Har lite problem med en artikel. Artikeln visar sin två titlar, sitt namn "Arbeten" men även News. Eftersom jag installerade exempeldata och gjorde sidan från joomlas mall så kan hända att artikeln på något sätt är länkad till en tidigare artikel.

Artikeln- Arbete är direkt knuten till Top-menyn. Jag har även varit inne där och tittat på parametrar men vet inte hur jag ska få bort den extra titeln.

Skulle även behöva hjälp att få bort länkarna längst ned i sidfoten, alltså "link , link 2" etc.

Hjälp uppskattas.

Mvh Kristoffer
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

janaf
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 411
Joined: Fri Nov 04, 2011 6:30 pm
Location: Stockholm
Contact:

Re: Artiklar visar dubbla titlar

Post by janaf » Mon Jan 02, 2012 2:27 pm

Hej,

Den övre av dem stänger du av i Menue Manager, höger sida "Page Display Options", Show Page Heading: NO

Länkarna tillhör nog din mall så du behöver i så fall redigera mallen för att bli av med dem.
You want replies? Search the forum. Most questions have been anserd many times. If not; what have you done, what do you want to do, what have you tried? Be clear and explicit!
----
ToolGeeks, handicrafts and tools community: http://www.toolgeeks.net

Kippan
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 15
Joined: Wed Apr 06, 2011 1:56 pm

Re: Artiklar visar dubbla titlar

Post by Kippan » Mon Jan 02, 2012 3:16 pm

Kanon! tack för hjälpen:)


Locked

Return to “Användning och administration”