Wie kan mij helpen?
Groeten Sen
Moderator: pe7er
Yep. Je hebt dan volledige controle over wat er gebeurt. Het is misschien wat meer werk in enkele gevallen, maar dat neem ik dan voor lief.dam-man wrote: Ik doe het ook zoals scoozy doe, en dat is mij tot nu toe nog het beste bevallen.
Ik neem aan dat hij vet, onderstreept, etc bedoelt.dam-man wrote: Waarom de opmaak behouden, daar heb je toch CSS voor??
Die maak het voor je op![]()
Dan moet je eens de "Paste from Word" optie proberen.sen-media wrote: nou dat vald tegen er zitten nog al veel van die gevallen in kost met uuren en het is veel tekst!![]()
In Word moet je de tekst die je wilt plakken eerst selecteren. Voordat je nu de tekst kopieert ga dan eerst naar Opmaak-->Alinea zet daar onderaan het venster de afstand van ''voor' en 'na' op 0 (nul) en zet regelafstand op 1sen-media wrote:
Ik krijg best veel tekst aan geleverd in word doc.. maar als ik die knip en plak in WYSIWYG Editor worden alle normale enters dubbee enters is nog al veel werkom overal bij langs tegaan... volgens mij heb ik dit probleem ook gehad met plate html site
Wie kan mij helpen?
Groeten Sen