Ik heb deze spannende discussie compleet ge-focussed gevolgd.

Haha erg spannend jaTrijnie wrote: Hallo,
Ik heb deze spannende discussie compleet ge-focussed gevolgd.Heel interresant... , en ik blij dat jullie doorhebben dat het niet gaat om kwantiteit, maar kwaliteit van berichten.
het was natuurlijk wel zaterdagavond... vandaag is het zondag en is alles weel anders...Ik heb deze spannende discussie compleet ge-focussed gevolgd. Heel interresant...
Ik ben het helemaal met je eens... kwaliteit boven alles! (maar geinen moet ook kunnen natuurlijk )
ofcourse, maar natuurlijk telt kwantiteit alleen als het opbouwend voor de community is....p.s. @beuvema: Ben je nu een *** wannabee?
Prima idee... dan kan er in dat topic geouwehoerd wordenTrijnie wrote: Geen probleem hoor.Wellicht een idee om een draad zoals deze (barbeknoeien) voor Nederlandstaligen te starten?:
http://forum.opensourcematters.org/inde ... 152.0.html
ja, ik heb (bijna) nog nooit ftp upload errors gehad met FileZilla (erg handig open source ftp pakket)...beuvema wrote: Wie van julllie krijgt trouwens een mambo installatie zonder FTP errors ge-upload?
Het staat niet echt als announcement op de site maar het is wel genoemd in de forums.Ivo wrote: Wat denken jullie, gaan er alweer gauw nieuwe announcements komen?
Spread the word zou ik zeggenIvo wrote: Niet iedereen kent ook de weg naar bijv. dutchmambo.nl
Het staat hier ondertussen al vol met waardevolle informatierenem wrote: Ik hoop dat dit forum ook weer waardevolle info zal opleveren, en dat we hier oo source code kunnen posten.
Daar kun je toch ook code plakken? Ik zie de button er in elk geval wel staan. #renem wrote: Laat ik het hopen ik kom van Mamboopensource.nl en daar kon het dus (nog) niet vandaar.
Code: Select all
/** Allemaal code
*-------------------------
* Bla bla bla
*/
Leuk dat je ons project noemt. Het is echter niet een fork zoals jij die bedoelt.webguy wrote: Je ziet overal forks verschijnen van de huidige Mambo versie.
Zoals recentelijk deze: http://mamboforge.net/projects/a8emambo/
En Marijn = bananenprakje met oogkleppen.marijn wrote: Even samenvattend:
Miro = Bad!
Core developers = Good!
Miro gaat verder met mambo, core developers bedenken andere naam : TcmsFkaM?
Ik vind dat jezelf wel erg kort door de bocht gaat door dit soort dingen te zeggen.Keane wrote: ...
Jouw reactie is pas simpel, en zoals sc00zy al afvroeg waar basseer je dit alles op?Keane wrote:En Marijn = bananenprakje met oogkleppen.marijn wrote: Even samenvattend:
Miro = Bad!
Core developers = Good!
Miro gaat verder met mambo, core developers bedenken andere naam : TcmsFkaM?
Zo lust er nog wel een paar van die heerlijke boerenslimme opmerkingen. Het Nederlandse forum valt me zwaar tegen; de nuance is ver te zoeken. Ja-knikkers en meelopers. Kennelijk hoopt iedereen op een fantastische fork en zijn er geen wolkjes aan de horizon te bekennen.
Miro, een keurige organisatie, wordt even lekker gedemoniseerd en de core developers worden opgehemeld als wonderkinderen. Dat is net even te simpel. De tijd zal leren wat de impact zal zijn.
Ik hoop dat er een goed vervolg komt aan 4.5.2.3...
'k denk niet dat je het snaptKeane wrote: Kennelijk hoopt iedereen op een fantastische fork en zijn er geen wolkjes aan de horizon te bekennen.
Ik ben simpel en waar basseer ik het allemaal op? Nee, dank voor meer bewijs, JeltjeJelte wrote: Jouw reactie is pas simpel, en zoals sc00zy al afvroeg waar basseer je dit alles op?
"Mambo project leader Andrew Eddie dispelled concerns about Mambo becoming “too commercial”, saying the community should be celebrating exciting times.
“The formation of the MSC opens up communication on equal footing. Mambo remains and always will remain Open Source. All of the fun and community the project engenders will continue. Miro will bring the missing pieces to complete the jigsaw we could not have achieved without them.”
En nu, plots, is het allemaal zuur geworden. Miro is evil? Welnee. De Core leiders hebben door hun politieke onhandigheid invloed verloren in de stichting en dat kunnen ze niet hebben. Als kleine schooljongens rennen ze nu weg.Mambo Core Team and MSC member Brian Teeman agreed, saying the announcement delivers the following prospects. “This joint venture makes the project stronger, more credible and opens up a pathway for users and developers to progress well beyond what’s on offer today,” Mr Teeman said.
Waarom ben ik hier? ik heb altijd hoop op verbetering. Er kunnen toch niet alleen mensen zoals jij hier rondhangen. Waar zijn de kritische mensen die de waardevolle community niet zomaar willen laten slopen door snotneuzen met een grote bek en weinig verstand van zaken....Jelte wrote: En als je dit hier zo waardeloos vind, ga je hier toch weg? Het mamboserver.com forum van Miro is nog steeds open hoor... good luck daar![]()