Nu ben ik suf bezig zeg

Ik heb ook een aantal (mijns inziens nuttige) wijzigingen aangebracht:
- Kleuren veranderd (vond het rood met zwart te aggresief). Nu is het pastelgroen, enbij muisover worden de iconen met eendroene rand .
- Mijn klanten geef ik een administrator-account, maar ik wil dat zij geen onnodige knoppen te zien krijgen. Dus ik heb via gacl.class.php de rechten veranderd van een aantal menuknopjes zoals SYSTEM en MESSAGES (de laatste gebruiken ze toch nooit)
Overigens kunnen ze nog steeds berichtjes versturen via het icoontje.
OP DE AFBEELDINGEN ZIE JE DUS WEL DIE KNOPPEN, maar als je als administrator inlogd en niet als superadminstrator dan verdwijzen de knoppen SYSTEM, MESSAGES, en MAMBOTS en INSTALLERS (ja ook deze laatste twee, want daar hoeven ze toch niet mee te werken, voro superadministrators blijft die altijd zichtbaar).
Echter in het menutje SYSTEM staat ook de GLOBAL CHECKIN knop en die wilde ik wel houden voor administrators.
Bovendien wilde ik die op eenveel duidelijker plek hebben zodat klanten hem duidelijk zien, en met een omschrijving erbij.
-Loginscherm aangepast.
- Pathway aangepast en hoogte vastgezet.
Een paar kleine dingetjes ben ik vergeten te vertalen, zoals 'Show' en 'Hide' en 'Use global'. Verder is echt alles vertaald. ZIe ook dat ik een paar kleine foutjes heb gemaakt, maar ja dat verander ik nog wel.
Het webshopgedeelte is uiteraard al door anderen vertaald, maar gaat even om de kleuren.
Zie afbeeldingen.
Als iemand interesse heeft voor die van mij ipv die van LION1987 dan kun je een PM sturen en dan stuur ik de zipfile wel naar je op.
mvg W.Disney