Traducció del component Facile Forms

Moderator: el_libre

Locked
asiercu
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Traducció del component Facile Forms

Post by asiercu » Tue Jan 30, 2007 8:18 pm

Hola companys!!

he traduït el component Facile Forms (http://www.facileforms.biz/) al català. És un component molt útil per crear formularis dinàmics. Els registres queden enmagatzemats a base de dades i també es poden exportar a format XML. Per mi és molt interessant per fer enquestes complexes amb camps tipus formulari.

Instruccions per nova instal·lació:

1. Descarregar i descomprimir el component facile forms.
2. Descomprimir el fitxer 'lang_catalan.zip' adjunt a aquest missatge i copiar al directori 'languages' del facile forms els dos fitxers obtinguts.
3. Modificar el fitxer 'facileforms.xml' afegint 'languages/catalan.php'/filename' a la secció files, filename.
4.Tornar a comprimir el component amb extensió zip
5.Instal·lar des de l'administrador de components.

PD: M'agradaria que el webmaster de la web posasi aquesta traducció a una secció més directa.

PD2: És una primera versió, hi poden haver alguns erros encara que ho he revisat.

Salutacions
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

solde
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Re: Traducció del component Facile Forms

Post by solde » Wed Mar 07, 2007 10:09 am

asiercu, et recomanaria que també posessis la traducció a la pròpia web del Facile Forms.
Segur que així el trobaria molta més gent!

Gràcies per la traducció!

solde
Last edited by solde on Thu May 03, 2007 7:22 am, edited 1 time in total.

urigeller
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Re: Traducció del component Facile Forms

Post by urigeller » Sun Jun 17, 2007 4:45 pm

Edito per dir que no m'havioa adonat que es podia descarregar directament des d'aqui....  :-[

Hola,

estic molt interessat en el Facileforms en català pèrò ara que ja no existeix developer.joomla.org a http://joomlacode.org/gf/ no el trobo. Sap algú on el podria trobar?

GRacies!!
Last edited by urigeller on Sun Jun 17, 2007 4:50 pm, edited 1 time in total.

Locked

Return to “Components, mòduls i joombots”