AquAmigos, een leven lang zwemmen

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
ArjanB
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 10
Joined: Tue Sep 06, 2005 9:15 pm
Location: Netherlands
Contact:

AquAmigos, een leven lang zwemmen

Post by ArjanB » Wed Sep 07, 2005 5:39 pm

Sinds vorig jaar is er een nieuwe zwemvereniging ontstaan uit een fusie van 2 bestaande verenigingen. En uiteraard hoort daar een nieuwe website bij:

http://www.aquamigos.nl

Hij is nog gebaseerd op de 'ambo 4.5.1a Stable [Three For Rum] 05/10/2004. En net toen ik me had voorgenomen om te gaan updaten kwam Joomla! Dus wachten we nog even op 1.0.0.0 ;)

Als n00b in 'ambo heb ik de originele Javabeans template genomen en wat aangepast. Verder als toevoegingen DocMan en Events.

Op- en aanmerkingen zijn van harte welkom!
Last edited by ArjanB on Wed Sep 07, 2005 5:40 pm, edited 1 time in total.
'I personally refuse to use inferior tools because of ideology' - Linus Torvalds

User avatar
edgarveen
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 255
Joined: Wed Aug 24, 2005 6:06 pm
Location: The Netherlands

Re: AquAmigos, een leven lang zwemmen

Post by edgarveen » Wed Sep 07, 2005 6:01 pm

leuke site, aangezien je een bestaande template heb gebruikt zit alles goed in elkaar en is netjes uitgelijnd, dus daar hoef ik geen commentaar op te geven.

Waar menig iemand wel eens overheen kijkt is de favicon of de *ambo arrow, maar die heb je beide aangepast zie ik.
Ik moet wel ff wennen aan de kleur blauw, oid. Ik ben er nog niet echt overuit of ik het mooi vind, maar dat is persoonlijk. (ik vind de kleur blauw gebruikt in de agenda wel mooi... is wat zachter in combinatie met het grijs)
Ik zal voor het submenu de stylesheet enigzins aanpassen, zo vallen de menu's niet echt op.

Qua inhoud is het een goede site
Wist je dat alle elektrische apparaten op rook werken?

Zodra de rook eruit is doen ze het niet meer!

ArjanB
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 10
Joined: Tue Sep 06, 2005 9:15 pm
Location: Netherlands
Contact:

Re: AquAmigos, een leven lang zwemmen

Post by ArjanB » Wed Sep 07, 2005 6:37 pm

[quote=∓quot;edgarveen"\]
leuke site, aangezien je een bestaande template heb gebruikt zit alles goed in elkaar en is netjes uitgelijnd, dus daar hoef ik geen commentaar op te geven.[/quote]

Voor een eerste site met 'ambo wilde ik het rustig aan doen ;) Eerst maar eens wennen aan de manier van werken!

[quote=∓quot;edgarveen"\]
Ik moet wel ff wennen aan de kleur blauw, oid. Ik ben er nog niet echt overuit of ik het mooi vind, maar dat is persoonlijk.[/quote]

Je houdt ervan of niet. Voorlopig weinig klachten dus laten we het maar even zo.
'I personally refuse to use inferior tools because of ideology' - Linus Torvalds

User avatar
edgarveen
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 255
Joined: Wed Aug 24, 2005 6:06 pm
Location: The Netherlands

Re: AquAmigos, een leven lang zwemmen

Post by edgarveen » Wed Sep 07, 2005 8:37 pm

Voor een eerste site met 'ambo wilde ik het rustig aan doen Wink Eerst maar eens wennen aan de manier van werken!
het is ook geen verwijt, maar om commentaar te geven op een kant en klare template, ik ga er vanuit dat die in orde is, anders had je hem niet gebruikt.
Je houdt ervan of niet. Voorlopig weinig klachten dus laten we het maar even zo.
Houden is een groot woord, het viel mij gewoon op, maar het is een persoonlijke mening. En zolang er nog bezoekers naar je site komen is er niets mis toch...  8)

Succes verder
Wist je dat alle elektrische apparaten op rook werken?

Zodra de rook eruit is doen ze het niet meer!

User avatar
sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar
Posts: 9532
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:07 am
Location: Assen, Netherlands
Contact:

Re: AquAmigos, een leven lang zwemmen

Post by sc00zy » Sun Sep 11, 2005 9:54 am

Nette website om mee te beginnen hoor :)

Een ding wat me opvalt is de slechte kwaliteit van de header afbeelding. Het ziet er uit alsof deze JPG een beetje te vaak is geopend en opnieuw opgeslagen. Misschien moet je vooraan eens gaan opslaan als PNG. Dit bestandsformaat kent geen kwaliteitsverlies.
Arjan Menger
https://welldotcom.nl - Puntgaaf Internetbureau

ArjanB
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 10
Joined: Tue Sep 06, 2005 9:15 pm
Location: Netherlands
Contact:

Re: AquAmigos, een leven lang zwemmen

Post by ArjanB » Sun Sep 11, 2005 10:36 am

Thnx, dat vond ik ook! Iemand binnen de vereniging die nu een grafische opleiding gaat doen, heeft hem gemaakt en had al beterschap beloofd  ;D
'I personally refuse to use inferior tools because of ideology' - Linus Torvalds


Locked

Return to “Show jouw website”