Gør det selv, eller professionel hjælp?

Har du brug for kommerciel hjælp til at løse en opgave, så er det her du skal skrive.

Moderator: b-ronnow

Locked
RasmusMA
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Mon Apr 11, 2011 7:37 am

Gør det selv, eller professionel hjælp?

Post by RasmusMA » Mon Apr 11, 2011 7:48 am

Hej Joomla Forum

Først og fremmest, kanonfedt forum! Mit navn er Rasmus og i øjeblikket arbejder jeg på et projekt på mit arbejde hvor vi skal skabe et virtuelt mødested for en lukket gruppe. Uden at gå nærmere i detaljer, er sikkerhed og anonymitet en af vores prioriteter.

Siden skal grundlæggende levere nogle ret simple funktioner. Vi skal have mulighed for selv at uddele brugerkonti, kæde dem sammen med et chatrum så brugerne chatter under deres brugernavn, og så skal vi have mulighed for nogle af brugerne kan blogge. Det er sådan set det som siden som udgangspunkt skal levere.

Jeg er dog lidt mere ambitiøs på vegne af projektet, så jeg har nogle andre funktioner jeg gerne ville integrere. Vores målgruppe er nemlig ret lille, som udgangspunkt 400 brugere, så jeg ville gerne integrere siden med hele smartphone-trippet. For eksempel så brugerne kunne chatte via siden fra telefonen. Har i nogle andre svedige ideer måske?

Vi opererer under et begrænset budget, max 50.000 kr, men i forhold til hvad vi skal bruge, så mener jeg det er mere end nok. Vi skal som sådan blot have hjælp til opstart, vedligeholdelse burde vi selv kunne tage os af.

Mit spørgsmål er så, kan i byde ind?

Mit sidste spørgsmål er så, hvis jeg nu satte mit ned og købte nogle Joomla-guides, kunne jeg så ikke lave det selv? Joomla virker, efter jeg har leget lidt med det, som et brugervenligt system med mange muligheder. Med diverse plug-ins, kunne vi så ikke tilbyde det som en professionel kan lave? Så bør jeg kontakte en professionel?



Edit:
Det var så kanonpinligt. Jeg kan rammes på [email protected] med eventuelle tilbud. Jeg arbejder fra København af, og der skal være mulighed jeg kan mødes ansigt til ansigt.
Last edited by RasmusMA on Mon Apr 11, 2011 12:29 pm, edited 1 time in total.

anojoomous
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 6139
Joined: Sat Nov 18, 2006 12:29 pm

Re: Gør det selv, eller professionel hjælp?

Post by anojoomous » Mon Apr 11, 2011 11:10 am

Hej Rasmus

Brugerne har ikke mulighed for at svare direkte i tråden i denne kategori, så du skal huske at angive kontaktoplysninger.

Ligeledes har brugerne ikke mulighed for at besvare dine spørgsmål.

Til dem kan jeg dog svare: Jo - på samme måde som du kan bygge dit eget hus hvis du læser bøger omkring murer, tømrer og vvs faget.


Locked

Return to “Kommerciel (betalt) hjælp ønskes”